sobota, 21 września 2013

 
 
Zaczynamy! 

Jako wielka fanka latania i podróży postanowiłam podzielić się z Wami moimi doświadczeniami związanymi z tanim podróżowaniem, ale też czasem trochę droższym ;) Różnymi spostrzeżeniami, zdjęciami czy inspiracjami.

Pochodzę z Rzeszowa więc najczęściej tam zaczynały się moje podróże. Bardzo kibicuje lotnisku w Rzeszowie, dlatego często warunkiem jest wylot właśnie z Jasionki! Polecam również stronę odlotyzrzeszowa.pl na której umieszczamy propozycje wylotów z Rzeszowa w dobrych cenach, a także ciekawe informacje dotyczące lotniska i podróżowania. 

Liczba odwiedzonych przeze mnie krajów dochodzi już do 30 więc mam pewne porównanie ;) 
Obecnie mieszkam w Porto w Portugalii, gdzie będę studiować przez pół roku. Porto daje mi jeszcze większe możliwości zwiedzania i poznania. Tutejsze lotnisko to baza Ryanaira więc wybór destynacji jest spory. 

W najbliższym czasie opiszę Porto, tegoroczną podróż do Rzymu,
1 dzień w Paryżu (w towarzystwie 2 dużych walizek ;)) oraz kilkudniowe wyjazdy, które są przede mną - Barcelona, Lizbona i Madryt! :)

Porto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz